Pentru cititorii blogului

INVATA... ”Iti trimit o lumina, ca sa te imbratiseze cu iubire, Iti trimit o lumina, ca sa te aline cu iubire. Ca si tu sa iubesti, sa respecti si sa pretuiesti Acea fiinta unica ce tu insuti esti, Precum si fiecare fiinta a acestei lumi, Fiecare unica, fiecare s...peciala si fiecare mult iubita. Fie ca tu sa poti vedea bunatatea si frumusetea ta Reflectata oriunde ai privi, dar si in ochii celor care te privesc. Fie ca tu sa gasesti multumirea si uimirea copilareasca In fata darurilor pe care ni le ofera, din abundenta, Viata. Fie ca splendoarea fiintei tale Sa fie ghidul care sa iti calauzeasca limbajul, gandurile si actiunile. Fie ca durerea si frica cu care te-ai confruntat poate vreodata Sa se transforme in putere, intelegere si compasiune. Fie ca lumina fiintei tale sa radieze pace si armonie, Oriunde vei pasi si oriunde te vei afla. Fie ca fiinta ta sa cunoasca bucuria si fericirea, Facand din fiecare clipa o sarbatorire a vietii. Fie ca bunastarea si generozitatea ta Sa fie daruri pe care chiar tu insuti le impartasesti in jurul tau. Si fie ca bunatatea sufletului tau sa-i mangaie pe cei din jurul tau, ca un balsam vindecator, ca parfumul dulce al florilor. Fie ca tu sa ai parte de intregire, de sanatate si de bine, Si sa-i imbratisezi cu compasiunea ta si pe cei care sunt in suferinta. Fie ca lumina puritatii si perfectiunii tale Sa imprastie aburii discordiei, disperarii sau conflictului. Fie ca inteligenta si intelepciunea mintii tale deschise catre Infinit Sa-ti confere claritate, chiar si atunci cand lumea pare pierduta in confuzie. Fie sa cunosti si sa ai credinta in faptul ca esti perfect iubit, perfect ingrijit si perfect ajutat de catre Iubirea Infinita a Divinitatii - acum si intotdeauna. Fie ca sa ai cu adevarat parte de comoara fermecata a Recunostintei, care face ca totul sa devina Paradis. Si fie ca tu sa poti sa te opresti putin in fiecare zi, Ca sa-ti reamintesti aceasta binecuvantare. Prin care sa invoci adevarata splendoare a fiintei tale, Si sa oglindesti si tu, pentru ceilalti, splendoarea fiintei lor adevarate. Iti trimit aceasta raza de lumina, Ca sa vindece cu iubire, tot ceea ce este de vindecat.”Nota* Nicio terapie prezentata pe acest site nu inlocuieste vizita la medic,controlul medical si recomandarile primite .

duminică, 10 octombrie 2010

Un mesaj care spune multe....

ÎNTUNERICUL DIN SINE CAUTĂ ELIBERARE

Este povestea a patru Shaumbra care merg pe drumul de ascensiune. Ei merg pe un drum iluminat . Ei merg pe acest drum care se pare că a apărut pe neaşteptate. Ei s-au bucurat de ziua cu soare. În acest grup de patru umani, au fost doi bărbaţi şi două femei. Ei nu şi-au spus prea multe vorbe unul la altul. Ei simplu s-au bucurat de ziua aceea. Ei au ştiut cum şi voi ştiţi, că sânt câteva zile frumoase pe acel drum iluminat, sânt căteva zile reci, ploioase şi cu vânt. Sânt zile când abia puteţi găsi drumul dar să mai mergeţi pe el!
Deci, cei patru lucrători de iluminare au mers împreună, fără să aibă vreo problemă, cu capul în nori, puţin înafara trupului lor, ceea ce este o tendinţă pentru mulţi Shaumbra! . Dintr-o dată un şarpe s-a târât afară dintr-un tufiş şi s-a oprit direct în faţa celor patru umani, dar una dintre femei era puţin mai în spate. Şarpele a alunecat până la ea şi i-a tăiat calea.
Aşa cum ştiţi, Shaumbra are frică de şarpe. Dar pentru asta este o cauză precisă.
Şarpele s-a încolăcit pe lângă ea, a ridicat capul şi a îndreptat o energie de frică prin ochii lui direct în ochii femeii. Asta a făcut să uite tot ce a învăţat sau studiat. A uitat pentru un moment. Ea a ţipat şi a început să fugă înapoi cu o viteză mare, înapoi în satul de unde a plecat în acea dimineaţa. Ea a plecat aşa de repede că ceilalţi din grup nu au putut să o prindă şi să o liniştească. Ea a fost plină de frică! Ea a fost atât de înspăimântată de şarpe că asta a făcut să uite să folosească uneltele pe care le-a învăţat.
Şarpele a fost mulţumit cu activitatea şi cu puterea lui, deaorece el nici nu a trebuit să se obosească nicicum. El a speriat acel uman. El a făcut bine cu ea! El imediat s-a târât înapoi în tufiş, nu a mai fost văzut, a dispărut din drumul celor trei Shaumbra care au mai rămas. Ei erau confuzi. Ei nu au ştiut ce să facă. Ei au fost trişti că unul din grupul lor a fugit înapoi în sat, şi probabil nu o să mai revină pe drumul ei de ascensiune pentru un timp. Ei au discutat asta în mare, şi au decis să continue drumul fără ea. Ei au mulţumit şi au binecuvântat faptul că cel puţin nici unul dintre ei nu a fost rănit.
Cei trei care au rămas şi-au continuat drumul, bucurându-se de ziua aceea, când încă odată un şarpe a apărut din tufiş. El a ieşit ca o săgeată şi s-a îndreptat de unul dintre bărbaţi. Şarpele şi-a răsucit capul şi a deschis gura şi şi-a expus dinţii. Lucrătorul de iluminare a spus, “Eu te voi omorî. Tu m-ai supărat pe mine! Tu ai speriat pe una dintre noi! Eu te voi ucide, odată şi pentru totdeauna!” El şi-a scos cuţitul din teacă a tras mâna mai în spate, şi a fost aproape să-l taie, când şarpele s-a răsucit, s-a eliberat şi l-a muşcat pe om de picior. El a murit imediat. A fost o supărare în el. El a vrut să protejeze şi să salveze pe ceilalţi prieteni. El a vrut să omoară şarpele, dar şarpele a fost mult mai viclean. Şarpele a fost mai iute. Şarpele l-a găsit fără apărare şi l-a ucis pe om. Şarpele repede a scăpat înapoi în tufiş, şi ceilalţi doi Shaumbra nu l-au mai văzut.
Cei doi care au mai rămas l-au înmormântat pe prietenul lor. Ei au făcut o ceremonie. Ei au plâns.Dar au decis să continue drumul lor, doi Shaumbra, un bărbat şi o femeie. Ei au continuat mergând şi s-au bucurat de ziua frumoasă dar i-a apăsat o greutate - cele două evenimente, femeia care s-a speriat şi a fugit înapoi în sat şi celălalt care a murit timpuriu. Ei au continuat să meargă şi aşa cum voi deja ştiţi, şarpele din nou a ieşit din tufiş, s-a târât pe drum şi s-a aşezat în faţa femeii care a mai rămas.
Lucrătoarea de iluminare, femeia care a mai rămas a decis să folosească un tact diferit în acest timp. În loc să încerce să omoară şarpele, ea a început să vorbească cu şarpele dar prin frica şi supărarea ei. Ea a îngenunchiat nu departe de şarpe. Ea a spus; “Oh, dragă şarpe, cred că tu ai avut o copilărie nefericită!. Dragă şarpe, eu îmi ridic mâna, nu ca să te atac, dar ei îţi trimit energie, eu îţi trimit dragoste şi eu te voi vindeca de la toate rănile din copilăria ta. Oh, dragă şarpe, eu imaginez că tatăl tău te-a bătut şi de aceea eşti tu aşa de supărat! Şi dragă şarpe, eu îţi cânt un cântec de leagăn să te simţi mai bine, să pot îngrijii şarpele de sine al tău.
Acum, şarpele s-a retras un pic şi a avut o privire interesantă pe faţa lui, o privire care era ciudată. Aici a fost un uman care nu a manifestat supărare. Aici a fost un uman care a încercat să-l schimbe. Aici a fost un uman care a încercat să-l prelucrezepe el. (Multe râsete din audienţă) Şarpele s-a uitat la ea, şi un mare zâmbet a apărut pe faţa lui. Şi femeia Shaumbra, s-a gândit, “Eu mă conectez cu el, inimă la inimă. Uită, el zâmbeşte”. Dar deodată şarpele a ieşit mai înainte şi a muşcat-o pe femeia. Ea a murit deodată. Şi şarpele s-a retras înapoi în tufiş, râzând şi râzând şi râzând şi el a spus. “Aici a fost un uman, încercând să schimbe lumea şi să mă schimbe şi pe mine. Ea a fost cea mai uşoară ţintă dintre ţinte!”
Acum la Shaumbra care a rămas îi dăm numele de Samuel Samuel a înmormântat pe lucrătoarea de iluminare, vindecătoarea. Samule a îngropat-o, dar a fost preocupat. El s-a mirat despre acest drum de ascensiune, drumul de iluminare. Asta nu a fost chiar un lucru aşa bun, una dintre femei a fost speriată şi a fugit de frică, iair ceilalţi doi au fost omorâţi. El s-a gândit pentru o perioadă de timp dacă să continue drumul. Până la urmă el a spus, “Asta este aşa adânc în fiinţa mea şi în sufletul meu că eu trebuie să continui”.
El a continuat să meargă, cumva cu grijă şi mult mai precaut decât înainte, dar el a continuat să meargă. Şi aşa cum voi ştiţi după un scurt timp, şarpele s-a târât dintr-un tufiş încă odată, şi simţându-se mult mai învigorat şi mult mai puternic, izgonând pe trei umani într-un fel sau altul. Şarpele a venit direct în drumul lui Samuel. Şi şarpele a spus, “Eu nu îţi permit să mergi nicicum înainte pe acest drum. Ca şi pe restul cu care ai mers,am să te omor şi pe tine acum”.
Acum, Samuel a fost ca şi fiecare dintre voi. Samuel a fost sârguincios în integrarea divinităţii de sine, în căutarea Adevărului de Sine, şi stând în poziţia lui dragă. Samuel şi-a adus aminte de câteva lucruri înspăimântătoare. Samuel, s-a uitat drept în ochii şarpelui care s-a răsucit şi gata să muşte. Şarpele a fost împuternicit de sângele umanului care s-a scurs din gura lui. El a fost foarte mulţumit de el însuşi.
În acel moment Samuel a spus lui însuşi. “Eu trebuie să iau în proprietate divinitatea mea. Nu este vorba de mine însumi. Asta eu am învăţat. Eu trebuie să posed divinitatea mea şi să fiu într-un loc de balanţă. Eu trebuie să inspir - repede aici. Eu trebuie să inspir divinitatea mea, pentru că asta este ceea ce eu am învăţat că este adevărat”.
Necunoscut lui Samuel sau pentru şarpe, un vultur a circulat deasupra lor, urmărând acele evenimente. În momentul când Samuel a inspirat, vulturul s-a năpustit în jos, a apucat şarpele cu ghearele lui viguroase şi puternice, şi s-a ridicat la o sută de picioare în aer, a făcut câteva cercuri şi spirale cu şarpele care a zbierat în ghearele vulturului. După aceea el a aruncat cu o putere jos pe pământ şi şarpele a murit.
Samuel a inspirat din nou, dar de data asta cu o uşurare. El a continuat drumul lui, şi s-a gândit la evenimentele petrecute care erau deosebite în acea zi. El a contemplat la tot ce s-a petrecut. El s-a gândit la vultur care a fost tot timpul prezent, aşteptând pentru un moment oportun, aşteptând pentru momentul în care Samuel să fie în balanţă şi în divinitatea lui.
Samuel a continuat să meargă pe drumul de iluminare, când deodată un alt şarpe a apărut. Asta a fost un neam de a şarpelui care a fost omorât. Acest şarpe nou a fost foarte, foarte supărat. Acest şarpe nou a ieşit ca o săgeată din tufiş şi s-a oprit direct în faţa lui Samuel. Asta a fost aproape de două ori mai lung decât cel de dinainte. El s-a răsucit în faţa lui Samuel şi a spus, “Eu precis te voi omorî acum,pentru că tu ai omorât pe neamul meu. Eu mă râzbun. Eu trebuie, pentru că asta este felul nostru de şarpe de dumnezeu. Noi ne răzbunăm pe toţi cei care ne-au făcut rău”.
Acum, Samuel s-a gândit puţin mai lung pe drumul lung chiar de când primul şarpe a fost omorât. El a ştiut că a fost un moment binecuvântat şi sacru când vulturul a venit jos. El la fel a ştiut că asta a fost un act divin, şi el a ştiut că a fost mult de învăţat din toate astea” deci în timp ce el a mers pe drumul lui, gândând, el a început să se întrebe pe el însuşi. “Ce este ceea ce eu ar trebui să ştiu despre aceste evenimente cu şarpele? Ce este ceea ce eu ar trebui să fac dacă asta se întâmplă încă odată? El acum a ascultat pentru un răspuns din sinea lui la acele întrebări. El a ştiut că răspunsul totdeauna vine din sinea lui”.
Samuel a ştiut că el nu putea să-şi închidă ochii şi să dorească ca vulturul să coboară din nou. El a ştiut că a fost timpul ca într-adevăr să posede divinitatea lui. El s-a uitat în ochii şarpelui şi a spus, “Dragă şarpe, ce este ce tu cauţi? De ce eşti tu în drumul meu?” Şarpele a fost şocat! Nici un uman nu l-a întrebat această întrebare vreodată. Umanii au acţionat în frică, supărare şi câteodată din prostie, dar ei niciodată nu au manifestat această înţelepciune. Ei nici odată nu au întrebat, “De ce eşti tu aici în drumul meu? Ce este ce ai tu pentru mine?”
La aceasta întrebare şarpele a răspuns, “Dragă Samuel eu sânt tu. Eu nu sânt diferit de tine. Eu nu sânt o reptilă de afară. Eu sânt întunericul din tine, şi eu am venit aici astăzi să stau în drumul tău pentru că ţie, Samuel nu îţi plac schimbările. Tu, Samuel, ai probleme care cer să fie adresate. Eu sânt aici ca un mesager să te ajut să aduci problemele la suprafaţă”. Samuel s-a gândit pentru un moment şi atunci el a întrebat pe şarpele, “Dar dacă asta este aşa simplu, dacă este aşa simplu, de ce atunci primul şarpe a omorât şi a izgonit pe ceilalţi umani? De ce nu ai venit la noi şi să fi explicat de ce eşti aici?”
Şi şarpele a dat din cap şi a spus, “Energia nu lucrează în acest fel. Numai când noi sântem întrebaţi, numai când ai destulă curiozitate, numai când tu deschizi uşa şi te întrebi, numai atunci putem noi să răspundăm. Noi nu vrem să fim schimbaţi.Noi nu vrem să fim atacaţi. Dar atunci când umanul vine la noi - şarpele ce este în el - şi întreabă, atunci noi trebuie să răspundem”.
Samuel acum a înţeles puterea lui, balanţa lui şi el a înţeles de ce a fost şarpele trimis în primul rând. Ei au vorbit pentru multe, multe, multe ore. Samuel a învăţat multe prin această experienţă despre el însuşi. El a văzut întunericul şi frica în sinea lui, care a fost exprimat prin şarpe. Când ei au terminat de vorbit, Samuel a spus la şarpe, “Tu nici acum nu-mi placi mie. Tu nici acum nu-mi placi când te arăţi pe drumul meu. Nu-mi place ce reprezinţi tu. Dar acum eu ştiu că tu ai venit aducând un cadou. Acum ştiu că este un scop pentru fiinţa ta, şi acum ştiu cum să mă adresez ţie”.
Samuel a continuat drumul lui. A fost ocazional câte un şarpe care a încercat să-l oprească. El a înţeles că asta a fost doar un test a fiinţei lui proprii să vadă dacă încă mai este în balanţă. Dar acum de fiecare dată când şarpele apare în faţa lui el zâmbeşte şi spune , “De ce eşti aici? Ce este ceea ce eu trebuie să ştiu? De ce eşti tu aici? Ce este ceea ce tu vrei?”
CONCLUZIE: Când întunericul vine pe drumul vostru de iluminare şi ascensiune, posedaţi divinitatea voastră. Ţineţi asta. Înspiraţi adânc şi întrebaţi ce este ceea ce trebuie să ştiţi. Înţelegeţi pentru totdeauna că asta este despre eliberare şi transmutarea energiei vechi.
Uitaţi-vă în lumea înconjurătoare în acest timp. Sânt energii vechi care trebuiesc eliberate, energii vechi care trebuiesc dresate.
Sânt energii vechi în dezechilibru a Pământului, acordând dualităţii originale masculine şi feminine. Este timpul pentru astea să se schimbe. Lucrurile nu pot merge înainte fără o schimbare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu