Pentru cititorii blogului

INVATA... ”Iti trimit o lumina, ca sa te imbratiseze cu iubire, Iti trimit o lumina, ca sa te aline cu iubire. Ca si tu sa iubesti, sa respecti si sa pretuiesti Acea fiinta unica ce tu insuti esti, Precum si fiecare fiinta a acestei lumi, Fiecare unica, fiecare s...peciala si fiecare mult iubita. Fie ca tu sa poti vedea bunatatea si frumusetea ta Reflectata oriunde ai privi, dar si in ochii celor care te privesc. Fie ca tu sa gasesti multumirea si uimirea copilareasca In fata darurilor pe care ni le ofera, din abundenta, Viata. Fie ca splendoarea fiintei tale Sa fie ghidul care sa iti calauzeasca limbajul, gandurile si actiunile. Fie ca durerea si frica cu care te-ai confruntat poate vreodata Sa se transforme in putere, intelegere si compasiune. Fie ca lumina fiintei tale sa radieze pace si armonie, Oriunde vei pasi si oriunde te vei afla. Fie ca fiinta ta sa cunoasca bucuria si fericirea, Facand din fiecare clipa o sarbatorire a vietii. Fie ca bunastarea si generozitatea ta Sa fie daruri pe care chiar tu insuti le impartasesti in jurul tau. Si fie ca bunatatea sufletului tau sa-i mangaie pe cei din jurul tau, ca un balsam vindecator, ca parfumul dulce al florilor. Fie ca tu sa ai parte de intregire, de sanatate si de bine, Si sa-i imbratisezi cu compasiunea ta si pe cei care sunt in suferinta. Fie ca lumina puritatii si perfectiunii tale Sa imprastie aburii discordiei, disperarii sau conflictului. Fie ca inteligenta si intelepciunea mintii tale deschise catre Infinit Sa-ti confere claritate, chiar si atunci cand lumea pare pierduta in confuzie. Fie sa cunosti si sa ai credinta in faptul ca esti perfect iubit, perfect ingrijit si perfect ajutat de catre Iubirea Infinita a Divinitatii - acum si intotdeauna. Fie ca sa ai cu adevarat parte de comoara fermecata a Recunostintei, care face ca totul sa devina Paradis. Si fie ca tu sa poti sa te opresti putin in fiecare zi, Ca sa-ti reamintesti aceasta binecuvantare. Prin care sa invoci adevarata splendoare a fiintei tale, Si sa oglindesti si tu, pentru ceilalti, splendoarea fiintei lor adevarate. Iti trimit aceasta raza de lumina, Ca sa vindece cu iubire, tot ceea ce este de vindecat.”Nota* Nicio terapie prezentata pe acest site nu inlocuieste vizita la medic,controlul medical si recomandarile primite .

miercuri, 30 martie 2011

mudrele,afirmatii de vindecare

• DUMNEZEU ESTE FURNIZORUL MEU INFAILIBIL SI MARI SUME DE BANI VIN LA MINE RAPID, SUB GRATIE, IN MODURI PERFECTE
• ORICE PLAN PE CARE TATAL DIN CERURI NU L-A CONSTRUIT SA SE DIZOLVE SI SA DISPARA, IAR IDEEA DIVINA SA SE INTAMPLE ACUM
• IUBIREA DIVINA INUNDA CONSTIINTA MEA CU SANATATE SI FIECARE CELULA DIN CORPUL MEU SE UMPLE CU LUMINA
• OCHII MEI SUNT OCHII LUI DUMNEZEU. VAD CU OCHII SPIRITULUI, VAD CLAR DRUMUL DESCHIS, NU EXISTA OBSTACOLE IN CALEA MEA. VAD CLAR PLANUL PERFECT
• URECHILE MELE SUNT URECHILE LUI DUMNEZEU. AUD CU URECHILE SPIRITULUI. SUNT NON-REZISTENT SI DORESC SA FIU CALAUZIT. AUD BUCUROS VESTILE DE MARE BUCURIE
• AM O MUNCA PERFECTA IN MOD PERFECT; OFER UN SERVICIU PERFECT PENTRU O PLATA PERFECTA
• BINELE MEU APARENT IMPOSIBIL SE PETRECE ACUM, NEASTEPTATUL SE INTAMPLA ACUM
• CELE PATRU VANTURI ALE SUCCESULUI SUFLA ACUM SPRE MINE CEEA CE E AL MEU. DIN NORD, SUD, EST SI VEST VINE BINELE MEU FARA SFARSIT
• SUNT ARMONIOS, ECHILIBRAT SI MAGNETIC
• ORDINEA DIVINA ESTE ACUM STABILITA IN MINTEA MEA, CORPUL SI ACTIUNILE MELE. VAD CLAR SI ACTIONEZ RAPID SI MARILE MELE SPERANTE SE IMPLINESC IN MOD MIRACULOS
• IZGONESC TRECUTUL SI TRAIESC ACUM INTR-UN PREZENT MINUNAT, UNDE SURPRIZELE FERICITE VIN LA MINE IN FIECARE ZI. NU EXISTA OPORTUNITATI PIERDUTE IN MINTEA DIVINA, IAR CAND O USA SE INCHIDE, O ALTA USA SE DESCHIDE
• FIECARE LUCRU DIN UNIVERSUL VIZIBIL SI INVIZIBIL FUNCTIONEAZA IN FOLOSUL MEU
• TOATA LIPSA, LIMITAREA SI ESECUL SUNT STERSE DIN CONSTIINTA MEA, IN NUMELE LUI IISUS HRISTOS
• SUNT ACUM PE DRUMUL REGAL AL SUCCESULUI, FERICIRII SI ABUNDENTEI SI TOT TRAFICUL URMEAZA DRUMUL MEU
• TOATE OBSTACOLELE DISPAR ACUM DIN CALEA MEA. USILE SUNT LARG DESCHISE, PORTILE SUNT RIDICATE SI INTRU IN REGATUL IMPLINIRII SUB GRATIE
• BINELE MEU ZBOARA SPRE MINE INTR-UN SIGUR, NETULBURAT, MEREU CRESCAND TORENT AL SUCCESULUI, FERICIRII SI ABUNDENTEI
• NU ESTE NIMIC DE CARE SA MA TEM, PENTRU CA NU EXISTA PUTERE CARE SA MA RANEASCA. INFRUNT LEUL DIN CALEA MEA SI INTALNESC UN INGER IN ARMURA SI VICTORIA IN NUMELE LUI IISUS HRISTOS
• PAMANTUL PE CARE MA AFLU ESTE UN PAMANT SFANT; PAMANTUL PE CARE MA AFLU ESTE UN PAMANT AL SUCCESULUI
• FIECARE OM ESTE O VERIGA DE AUR IN LANTUL BINELUI MEU
• ECHILIBRUL MEU ESTE DE NECLINTIT. VAD CLAR SI ACTIONEZ RAPID
• DUMNEZEU NU POATE ESUA, ASA CA EU NU POT ESUA. LUPTATORUL DIN MINE A INVINS DEJA
• TOT CE ESTE AL MEU DE DREPT DIVIN ESTE ACUM ELIBERAT SI AJUNGE LA MINE INTR-O MARE AVALANSA DE ABUNDENTA, SUB GRATIE PE CAI MIRACULOASE
• ADUC MULTUMIRI CA MILIOANELE CARE SUNT ALE MELE PRIN DREPT DIVIN ACUM VIN CU DUIUMUL SI SE INGRAMADESC SUB GRATIE PE CAI PERFECTE
• SUNT ARMONIOS, FERICIT. RADIOS, DETASAT DE TIRANIA FRICII
• ADUC MULTUMIRI PENTRU PERMANENTA MEA FERICIRE, PERMANENTA MEA SANATATE, PERMANENTA MEA BUNASTARE, PERMANENTA MEA IUBIRE
• LUMINA HRISTOSULUI INTERIOR IZGONESTE ACUM TOATA TEAMA, INDOIALA, MANIA SI RANCHIUNA. IUBIREA LUI DUMNEZEU SE REVARSA PRIN MINE CA UN CURENT MAGNETIC, IREZISTIBIL. VAD NUMAI PERFECTIUNE SI ATRAG CEEA CE-MI APARTINE
• IUBIREA DIVINA, PRIN MINE, DIZOLVA ACUM TOT CEEA CE PARE OBSTACOL SI FACE USOR, CLAR SI PLIN DE SUCCES DRUMUL MEU
• IUBESC INTREAGA LUME SI INTREAGA LUME MA IUBESTE. APARENTUL MEU DUSMAN IMI DEVINE PRIETEN, O VERIGA DE AUR IN LANTUL BINELUI MEU
• SUNT IMPACAT CU MINE SI CU INTREAGA LUME. IUBESC INTREAGA LUME SI INTREAGA LUME MA IUBESTE PE MINE
• IERT INTREAGA LUME SI INTREAGA LUME MA IARTA PE MINE. PORTILE SUNT LARG DESCHISE BINELUI MEU
• INVOC LEGEA IERTARII. MA ELIBEREZ DE GRESELI SI DE CONSECINTELE LOR. SUNT SUB GRATIE SI NU SUB LEGEA KARMEI
• CREDINTA MEA E DE STANCA SI DORINTA INIMII MELE SE IMPLINESTE, SUB GRATIE IN MOD MIRACULOS
• SUNT ECHILIBRAT SI PUTERNIC, MARILE MELE SPERANTE SE REALIZEAZA IN MOD MIRACULOS
• AM ACUM O CREDINTA FARA TEAMA IN HRISTOS INTERIOR. LA APROPIEREA MEA BARIERELE SI OBSTACOLELE DISPAR
• TOATA TEAMA ESTE ACUM IZGONITA IN NUMELE LUI IISUS HRISTOS, PENTRU CA NU EXISTA NICI O PUTERE CARE SA RANEASCA. DUMNEZEU ESTE UNICA SI SINGURA PUTERE
• ADUC MULTUMIRI PENTRU CA ACUM PRIMESC DORINTA DREAPTA A INIMII MELE. MUNTII SUNT MISCATI, VAILE SE INALTA SI LOCUL STRAMB SE INDREAPTA. MA AFLU IN IMPARATIA IMPLINIRII
• NU EXISTA PIERDERE IN MINTEA DIVINA SI ASTFEL NU POT PIERDE NIMIC DIN CEEA CE ESTE DE DREPT AL MEU. INTELIGENTA INFINITA NU INTARZIE NICIODATA. INTELIGENTA INFINITA CUNOASTE DRUMUL RECUPERARII
• NU EXISTA PIERDERE IN MINTEA DIVINA SI ASTFEL NU POT PIERDE NIMIC DIN CEEA CE IMI APARTINE. LUCRUL PIERDUT IMI ESTE INAPOIAT SAU PRIMESC ECHIVALENTUL SAU
• NEG ORICE DATORIE, NU EXISTA DATORIE IN MINTEA DIVINA, SI ASTFEL, NU DATOREZ NIMIC NIMANUI. TOATE OBLIGATIILE SUNT ACUM STERSE SUB GRATIE IN MOD MIRACULOS
• NEG ORICE DATORIE, NU EXISTA DATORIE IN MINTEA DIVINA, NICI UN OM NU IMI DATOREAZA NIMIC, TOTUL ESTE ACHITAT. TRIMIT MAI DEPARTE IUBIRE SI IERTARE
• NU EXISTA COMPETITIE IN PLANUL SPIRITULUI. CEEA CE ESTE AL MEU IMI ESTE DAT, SUB GRATIE
• INGERUL MEU PAZITOR MERGE INAINTEA MEA, MENTINANDU-MI CALEA
• SUNT INCONJURAT DE LUMINA ALBA A LUI HRISTOS, PRIN CARE NIMIC NEGATIV NU POATE PATRUNDE
• MERG IN LUMINA LUI HRISTOS SI FRICA MEA DISPARE IN NIMICNICIE. NU EXISTA NIMIC CARE SA SE OPUNA BINELUI MEU
• NU EXISTA PIERDERE A MEMORIEI IN MINTEA DIVINA SI ASTFEL, REUNESC TOT CEEA CE AR TREBUI SA IMI AMINTESC SI AM UITAT SI UIT TOT CEEA CE NU E SPRE BINELE MEU
• NEG OBOSEALA, PENTRU CA NU EXISTA NIMIC CARE SA MA OSTENEASCA. TRAIESC IN IMPARATIA ETERNEI BUCURII, IAR CORPUL MEU ESTE UN CORP ELECTRIC, IN AFARA TIMPULUI, NEOBOSIT SI NEMURITOR
• TU ESTI IN MINE: BUCURIA ETERNA, TINERETEA ETERNA, PROSPERITATEA ETERNA, SANATATEA ETERNA, IUBIREA ETERNA, VIATA ETERNA!
• SUNT O FIINTA SPIRITUALA, CORPUL MEU ESTE PERFECT, FACUT DUPA CHIPUL SI ASEMANAREA TATALUI CERESC. LUMINA LUI HRISTOS ACUM SCANTEIAZA IN FIECARE CELULA. ADUC MULTUMIRI PENTRU SANATATEA MEA RADIANTA
• LUMINA LUI HRISTOS IMI INUNDA ACUM GLOBII OCULARI. VEDEREA MEA ARE CLARITATEA DE CRISTAL A SPIRITULUI. VAD CLAR SI DISTINCT CA NU SUNT OBSTACOLE IN CALEA MEA. VAD CLAR DESAVARSIREA DORINTEI INIMII MELE
• OCHII MEI SUNT OCHII LUI DUMNEZEU, PERFECTI SI FARA CUSUR. LUMINA LUI HRISTOS IMI INUNDA GLOBII OCULARI SI SCANTEIAZA IN CALEA MEA. VAD CLAR CA NU SUNT LEI IN CALEA MEA, NUMAI INGERI SI BINECUVANTARI FARA SFARSIT
• LUMINA LUI HRISTOS IMI INUNDA ACUM CONSTIINTA, DIZOLVAND TOATE GANDURILE ACIDE. IUBESC INTREAGA LUME SI INTREAGA LUME MA IUBESTE PE MINE. ADUC MULTUMIRI PENTRU SANATATEA MEA RADIANTA SI FERICIRE
• INIMA MEA ESTE O IDEE PERFECTA IN MINTEA DIVINA SI ACUM ESTE LA LOCUL EI DREPT, FUNCTIONAND CORECT. ESTE O INIMA FERICITA, O INIMA FARA TEAMA, O INIMA IUBITOARE.
• SUNT UN MAGNET IREZISTIBIL PENTRU CECURI, BANCNOTE SI VALUTA – PENTRU TOT CE IMI APARTINE DE DREPT DIVIN
• ARUNC TOATA POVARA HRISTOSULUI INTERIOR SI MA ELIBEREZ!
• DRAGOSTEA DIVINA SE EXPRIMA PRIN MINE SI ACUM ATRAGE SPRE MINE TOT CEEA CE IMI ESTE NECESAR PENTRU A MA FACE FERICIT SI PENTRU A-MI FACE VIATA COMPLETA
• FIECARE LUCRU SI FIECARE OM IMI ADUCE ACUM PROSPERITATEA
• ADUC MULTUMIRI PENTRU CA SUNT IMBRACAT ADECVAT SI FRUMOS CU SUBSTANTA ABUNDENTA A LUI DUMNEZEU
• ADUC MULTUMIRI PENTRU CA LOCUIESC FRUMOS SI ADECVAT CU ABUNDENTA SUBSTANTA A LUI DUMNEZEU
• ADUC MULTUMIRI CA VENITURILE MELE FINANCIARE CRESC PUTERNIC PRIN ACTIUNEA DIRECTA A BINELUI ABUNDENT AL LUI DUMNEZEU
• FIE CA SANATATEA DIVINA SA SE MANIFESTE IN SI PRIN MINE ACUM!
• BANI, BANI, BANI, MANIFESTATI-VA AICI SI ACUM DIN ABUNDENTA. IN FIECARE ZI AJUNG MAI BOGAT SI MAI BOGAT
• ACEASTA ESTE ZIUA LUI DUMNEZEU, O ZI PERFECTA. DECLAR ACEASTA ZI SI TOT CEEA CE TINE DE EA O ZI PERFECTA
• IMI APROPII DE MINE NUMAI OAMENII CEI MAI BUNI, CEI MAI FRUMOSI, CEI MAI INALTI, CEI MAI PURI, NUMAI OAMENII CARE MA IUBESC. IUBESC PE TOATA LUMEA SI TOATA LUMEA MA IUBESTE PE MIN

.
ASERTIVITATEA
De multe ori auzi in jur pe cineva care spune ca nu ii convine o anumita situatie, insa nu vrea sa spuna acest lucru, fie pentru ca nu vrea sa il raneasca pe celalalt, fie pentru ca nu stie cum sa o faca. Si considera ca asteptand suficient de mult timp, lucrurile se vor rezolva intr-un fel sau altul. Poate se rezolva, dar aceasta atitudine pasiva creeaza descurajare, neputinta, devalorizare si nu in ultimul rand relatii bazate pe criterii gresite, in care persoana pasiva se simte folosita de cealalta. In extrema opusa comportamentului pasiv se afla, desigur, agresivitatea. Ea poate aparea fie ca o forma a acumularii unei tensiuni emotionale extrem de mari in comportament pasiv (persoana care suporta foarte multe lucruri, si cand se hotaraste sa spuna, suna aiurea si iesit din context si risca sa strice relatii dupa ce a facut extrem de multe compromisuri), fie ca un mod de reactie obisnuit: cei care isi cer drepturile foarte direct, fara a se gandi la ceilalti, ba le cer si cand nu e cazul, obisnuiti sa obtina ce vor, atunci cand vor. Daca comportamentul pasiv este cu lipsa de respect fata de propria persoana, comportamentul agresiv este de cele mai multe ori cu lipsa de respect fata de cei din jurul nostru. Cautarea unor modalitati de reactie asertive ofera exact calea de mijloc, prin care iti poti manifesta dorinte, exprima drepturile, fara ca prin asta sa ii privezi pe cei din jur de ele. Un comportament asertiv implica anumite caracteristici cheie, care iti pot fi un bun punct de referinta: autoacceptare, autovalorizare, comunicare, respect.
  • Autoacceptare – sa ai asteptari realiste de la tine, sa nu consideri ca trebuie sa faci lucrurile perfect pentru a avea un loc in lume;
  • Autovalorizare – sa nu iti fie rusine de tine si de dorintele tale, sa nu te simti stigmatizat pentru ca este o diferenta intre tine si ceilalti (credinta in dreptul de a-si exprima propriile opinii si a actiona pentru satisfacerea propriilor nevoi) capacitatea de a alege cum sa raspunzi oamenilor si situatiilor;
  • Capacitatea de a comunica, de a impartasi propriile experiente cu ceilalti mai degraba decat a pastra totul in tine;
  • Respectarea drepturilor si a nevoilor celorlalti;
  • Sentimente confortabile in legatura cu propria persoana, cu nevoile si actiunile personale.

Un alt aspect important este cel legat de
drepturile fundamentale pe care trebuie sa stii ca le ai:

  • Ai dreptul sa spui "Nu";
  • Ai dreptul sa te razgandesti;
  • Ai dreptul sa gresesti;
  • Ai dreptul sa spui "Nu stiu" sau "Nu ma intereseaza";
  • Ai dreptul sa alegi in functie de prioritatile tale;
  • Ai dreptul la propriile opinii;
  • Ai dreptul sa iti alegi prietenii, sau sa ti-i schimbi;
  • Ai dreptul sa nu te justifici privind viata 

Cele 12 mudre ale zodiacului chinezesc

chakr1
Mudrele au fost practicate din toate timpurile si de catre toate religiile. Uneori chiar si noi practicam mudrele fara ca sa realizam acest lucru deoarece “mudra” inseamna o pozitie anume a palmelor si a degetelor de la mana. Forma corecta de plural a acestui cuvant este “mudras”.
Este imposibil sa nu fi vazut macar o data imagini, icoane sau statui reprezentandu-i pe Iisus Hristos, Buddha, Shiva sau alti lideri religiosi, sfinti si Mari Maestrii, tinand mainile in pozitii specifice. Practicarea mudrelor are un rol foarte important in restabilirea starii de sanatate, in special atunci cand va activati palmele si varfurile degetelor cu simboluri Reiki.
Pentru a va ajuta sa invatati mai usor principalele mudre din traditia chineza - mudrele celor 12 animale celeste - si poate chiar sa va dam sansa sa realizati cate din acestea le practicati deja inconstient, va prezentam imaginea de mai sus. Aici puteti vedea mudrele corespunzatoare fiecarei zodii chinezesti. Aceasta nu inseamna ca puteti aplica doar mudra corespunzatoare zodiei voastre, ci oricare dintre ele.


http://www.youtube.com/watch?v=gEH65JGPw_g









List with pictures of the available mudras

Acceptance mudra
Acceptance
Ahamkara mudra
Ahamkara
Apan mudra
Apan
Back Pain mudra
Back Pain
Bhudy mudra
Bhudy
Gyan mudra
Gyan
Hakini mudra
Hakini
Pran mudra
Pran
Prithvi mudra
Prithvi
Shuni mudra
Shuni



See the index to the emotional effects of these mudras.
MUDRA-MUDRAS Medicina alternativa
Mudra Mudras - Vindecarea prin intermediul pozitiilor mainii si degetelor. Spiritualitate Religie
Ce sunt mudrele? Ce inseamna Mudra sau Mudras? Cine practica mudras? Acestea sunt doar cateva intrebari pe care vom incerca sa le expunem prin intermediul unor site-uri ai al unor oameni avizati sa o faca.
Adrese pe internet catre site-uri catre prezinta informatie despre mudras gasiti in josul pagini
Mudras au fost practicate in toate timpurile si de catre toate religiile. Chiar si noi fiecare in parte practicam mudras fara sa realizam de fapt acest lucru.
Mudra inseamna pur si simplu pozitii ale mainilor si degetelor (Mudras este pluralul). E imposibil sa nu fi vazut niciodata pozitii statui reprezentandu-i pe Isus, Buddha, Mahavi sau Shiva (si binenteles ca lista de nume este mult mai lunga ( am amintit aici doar cativa foarte cunoscuti) in timp mainile si degetele ne sunt prezentate in anumite pozitii (ipostaze).
Mudra reprezinta de asemeni un gest sau actiune simbolica, care este o expresie psihica a unei stari interioare.
Beneficiul adus de mudras este extrem de important. prin aceste exercitii se poate obtine o sanatate mai buna, daca o avem deja - se poate mentine, mudrele sunt folosite chiar si in dans (involuntar), ritualuri, ceremonii...
Va prezentam doar cateva dintre ele:
GYAN MUDRA
The thumb and the index finger are brought together in gentle contact, not pressing hard, while all other fingers are kept upright. This is the mudra most people are familiar with.
Great thinkers such as Buddha , Mahavir , Christ and Guru Nanak are generally depicted in this pose. Its practice ensures mental peace, concentration, sharp memory and spiritual feelings.
It cures insomnia and mental disorders, and dissipates tension, depression and drowsiness. This is a must for mudras, yoga, fingersthose who aspire to develop telepathy or wish to acquire extrasensory abilities.
GYAN MUDRA
Degetul mare si aratatorul sunt unite intr-un conctact lin, nu presand puternic, in timp ce celelalte degete sunt tinute vertical. Aceasta este mudra cu care oamenii sunt cel mai familiarizati.
Marii ganditorii si invatati ca Buddha , Mahavir , Isus si Guru Nanak sunt prezentati in aceasta atitudinie (pozitie). Este practicata pentru a asigura pacea mentala, concentrarea, mintea patrunzatoare si sentimentele spirituale.
Vindeca insomnia si dizarmoniile mentale, inlatura tensiunile, depresiile si somnolenta (moleseala). Aceasta este in mod sigue pentru cei care practica mudras, yoga, fingerthose pentru cei ce se ocupa telepatia sau doresc sa obtina abilitati extrasenzoriale.
Aceasta informatie a fost preluata de pe site-ul www.lifepositive.com si accesand acest link puteti vedea si pozele aferente. prima poza de sus in jos
APAN VAYU MUDRA
(Also known as Mritsanjeevini Mudra)

Fold the forefinger down and touch the mound of the thumb. The little finger should be held erect.

It regulates complications of the heart. In a severe heart attack, if administered as a first aid measure within the first two seconds, it provides instant relief.
APAN VAYU MUDRA
(De asemeni cunoscuta si ca Mritsanjeevini Mudra)
Cuta degetului aratator inapoi si atingerea "colinei" degetului mare. Degetul mic trebuie tinut tot timpul drept.
Regularizeaza complicatiile inimii. Este folosit in tratamentul atacurilor grave ale inimii, daca este "administratat" ca primi ajutor in afara celorlalte secundare, ofere o usurare imediata.
Aceasta informatie a fost preluata de pe site-ul www.lifepositive.com si accesand acest link puteti vedea si pozele aferente. poza a doua a de sus in jos

PRAN MUDRA
Touch the points of the little finger and the ring finger to the tip of the thumb lightly.

This is a life-giving mudra, it energizes the body and improves its vitality.

It helps to improve eyesight . A must for those who feel nervous, tired and weak.
PRAN MUDRA
Atingeti puctele degetului mic si cu degetul inelar varful degetului mare incetisor (gratios).
Aceasta este mudra datatoare de viata, energizeaza-za trupul si imbunatateste vitalitatea.
Ajuta la imbunatatirea vederii . Este necesara pentru cei ce sunt nervosi, obositi si slabiti. poza a treia a de sus in jos
Aceasta informatie a fost preluata de pe site-ul www.lifepositive.com si accesand acest link puteti vedea si pozele aferente.

Acceptance Mudra

Hand position

The index finger is folded into the space between thumb and this finger, so that the nail touches the fold. The outer lower corner of the thumb's nail touches the inner lower corner of the pinky finger's nail.
Acceptance Mudra

Emotional / spiritual use

To overcome sadness or an unnecessary resistance to situations, this mudra can help to get into a mood of acceptance.

Hold the finger positions with both hands, for at least a couple of minutes.

Mudra set for balancing energy

Set of four mudras for balancing energy that are used in a sequence.
Alternately touch the tips of each finger with the tip of your thumb. Keep each connected for a few seconds or longer and do for a few minutes total. Do this with both hands simultaneously.

First mudra in set Second mudra in set Third mudra in set Fourth mudra in set

This is a simple way of balancing your energy that you can do almost anywhere, while sitting, standing, walking, lying down.
The overall effect is that you get calmer, more relaxed and concentrated.
The separate mudras (hand positions) have the following effects:

Thumb touches tip of index finger
Opens the Root chakra, and moves more energy to the legs and lower body. Makes one calmer and more concentrated.
Thumb touches tip of middle finger
Fosters patience.
Thumb touches tip of ring finger
Energy, stability and self-confidence.
Thumb touches tip of pinky finger
Intuition and feeling.

Mudrele, medicaţie din vîrful degetelor

• Beneficiul adus de mudre este extrem de important. Prin aceste exerciţii se poate obţine sau se poate menţine o sănătate mai bună. Iată cîteva mudre uşor de practicat cu beneficii maxime.

MUDRA MRIT SANJIVINI

Degetul arătător este îndoit, atingînd baza degetului mare. Degetul mare este unit cu mijlociul şi cu inelarul, degetul mic fiind întins. În cazul unei crize cardiace această mudră este considerată salvatoare, relaxînd în cîteva secunde. La hinduşi este considerată „primul ajutor“ pentru persoanele suspecte de infarct.

MUDRA APAN

Degetul mare este unit cu mijlociul şi inelarul, celelalte degete rămîn întinse. Oferă o relaxare şi ameliorare a problemelor urinare. Ajută în eliminarea toxinelor. Purifică organismul. Are darul de a alunga spiritele rele, de a proteja persoana care o practică. Se poate vedea la cîntăreţii de hip-hop şi la fanii acestei mişcări culturale urbane, deşi este puţin probabil ca ei să-i cunoască sensul.

PRAN MUDRA

Degetul mic se uneşte în vîrf cu degetul inelar şi vîrful degetului mare fără a forţa, celelalte două degete rămîn întinse. Este o mudră revigorantă, energizează trupul şi măreşte vitalitatea. Ajută la îmbunătăţirea vederii. Este necesară celor nervoşi, obosiţi şi slăbiţi. „Bancă de energie“ măreşte vitalitatea şi limpezeşte vederea. Practicată mai mult timp ameliorează afecţiunile oculare. Este o mudră întîlnită la elevi care, prin această poziţie a degetelor mîinii, semnalizeză că vor să răspundă întrebărilor profesorului.

MUDRA LING

Una dintre cele mai simple mudre, se ţin ambele mîini cu degetele întrepătrunse. Unii folosesc această mudră instinctiv, cînd sînt în stare de repaos. Practicarea acestei mudre este eficientă în tratarea răcelilor rebele, a congestiilor pulmonare şi a infecţiilor microbiene.

MUDRA GYAN

Degetul mare şi arătătorul sînt unite într-un conctact relaxat, fără a presa puternic, iar celelalte degete sînt ţinute întins. Aceasta este mudra cu care oamenii sînt cel mai familiarizaţi. Marii gînditori şi învăţaţi din vechime ca Buddha, Iisus şi mulţi dintre sfinţi sînt prezentaţi cu mîinile în această atitudine. Puternic calmant yoghin, Mudra GYAN este practicată pentru pacea mentală, concentrarea minţii, ascuţirea memoriei, sporirea disponibilităţii spirituale, dezvoltarea creativităţii.

SHUNYA MUDRA

Degetul mijlociu atinge baza degetului mare care îl apasă uşor, celelalte degete sînt întinse. Această mudră ameliorează durerile de urechi în numai cîteva minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu