Pentru cititorii blogului

INVATA... ”Iti trimit o lumina, ca sa te imbratiseze cu iubire, Iti trimit o lumina, ca sa te aline cu iubire. Ca si tu sa iubesti, sa respecti si sa pretuiesti Acea fiinta unica ce tu insuti esti, Precum si fiecare fiinta a acestei lumi, Fiecare unica, fiecare s...peciala si fiecare mult iubita. Fie ca tu sa poti vedea bunatatea si frumusetea ta Reflectata oriunde ai privi, dar si in ochii celor care te privesc. Fie ca tu sa gasesti multumirea si uimirea copilareasca In fata darurilor pe care ni le ofera, din abundenta, Viata. Fie ca splendoarea fiintei tale Sa fie ghidul care sa iti calauzeasca limbajul, gandurile si actiunile. Fie ca durerea si frica cu care te-ai confruntat poate vreodata Sa se transforme in putere, intelegere si compasiune. Fie ca lumina fiintei tale sa radieze pace si armonie, Oriunde vei pasi si oriunde te vei afla. Fie ca fiinta ta sa cunoasca bucuria si fericirea, Facand din fiecare clipa o sarbatorire a vietii. Fie ca bunastarea si generozitatea ta Sa fie daruri pe care chiar tu insuti le impartasesti in jurul tau. Si fie ca bunatatea sufletului tau sa-i mangaie pe cei din jurul tau, ca un balsam vindecator, ca parfumul dulce al florilor. Fie ca tu sa ai parte de intregire, de sanatate si de bine, Si sa-i imbratisezi cu compasiunea ta si pe cei care sunt in suferinta. Fie ca lumina puritatii si perfectiunii tale Sa imprastie aburii discordiei, disperarii sau conflictului. Fie ca inteligenta si intelepciunea mintii tale deschise catre Infinit Sa-ti confere claritate, chiar si atunci cand lumea pare pierduta in confuzie. Fie sa cunosti si sa ai credinta in faptul ca esti perfect iubit, perfect ingrijit si perfect ajutat de catre Iubirea Infinita a Divinitatii - acum si intotdeauna. Fie ca sa ai cu adevarat parte de comoara fermecata a Recunostintei, care face ca totul sa devina Paradis. Si fie ca tu sa poti sa te opresti putin in fiecare zi, Ca sa-ti reamintesti aceasta binecuvantare. Prin care sa invoci adevarata splendoare a fiintei tale, Si sa oglindesti si tu, pentru ceilalti, splendoarea fiintei lor adevarate. Iti trimit aceasta raza de lumina, Ca sa vindece cu iubire, tot ceea ce este de vindecat.”Nota* Nicio terapie prezentata pe acest site nu inlocuieste vizita la medic,controlul medical si recomandarile primite .

miercuri, 31 august 2011

Fericirile ....duc la viata sanatoasa

♥ Cele 9 fericiri ♥
1. Fericiti cei saraci cu duhul , ca a lor este Imparatia Cerurilor ;

2. Fericiti cei ce plang , ca aceia se vor mangaia ;

3. Fericiti cei blanzi , ca aceia vor mosteni pamantul ;

4. Fericiti cei ce flamanzesc si inseteaza de dreptate , ca aceia se vor satura ;

5. Fericiti cei milostivi , ca aceia se vor milui ;

6. Fericiti cei curati cu inima , ca aceia il vor vedea pe Dumnezeu ;

7. Fericiti facatorii de pace , ca aceia fiii lui Dumnezeu se vor chema ;

8. Fericiti cei prigoniti pentru dreptate , ca a lor este Imparatia Cerurilor ;

9. Fericiti veti fi cand va vor ocari si va vor prigoni si vor zice tot cuvantul rau impotriva voastra, mintind din pricina Mea.

Bucurati – va si va veseliti , ca plata voastra multa este in ceruri, ca asa au prigonit pe proorocii cei dinainte de voi.

♥ Explicatia fericirilor ♥

Prima fericire : Sarac cu duhul = Smerenic ; acestia se straduiesc sa scape de pacatul mandriei si sa ajunga la desavarsire ;

A doua fericire : Plansul este exteriorizarea sentimentelor noastre ; Dumnezeu ii va rasplati pe cei care plang pentr adevar ;

A treia fericire : Mantuitorul recomanda blandetea ca pe o virtute de pret ; la temelia oricarui adevar , pentru dobandirea fericirii vesnice blandetea este piatra de temelie ;

A patra fericire : Cei care sunt blanzi si inseteaza de dreptate sunt adevaratii crestini care urmaresc infaptuirea dreptatii si a binelui ; de aceasta “sete” si “foame” au dat dovada martirii si sfintii ;

A cincea fericire : Milostenia pe care ne-o cere Mantuitorul este o exteriorizare prin fapte a iubirii fata de aproapele , pe care suntem datori sa-l ajutam ; rasplata pe care o vor primi cei milostivi este Imparatia Cerurilor ;

A sasea fericire : “Cei curati cu inima” sunt cei nevinovati si lipsiti de viclenie , iertatori , buni si rabdatori ;

A saptea fericire : Facatorii de pace sunt acei crestini care nu fac pacate grele si sunt impacati cu Dumnezeu si cu oamenii lor ;

A opta fericire : Mantuitorul ii rasplateste pe aceia care de-a lungul veacurilor sunt prigoniti pentru credinta lor ; Imparatia Cerurilor este rasplata pentru ei ;

A noua fericire : Iisus Hristos ii face fericiti pe aceia care de-a lungul veacurilor implinesc poruncile sale , suferind prigoniri. - via A Valentina Crystal

♥ ƸӜƷ ♥♥ ƸӜƷ ♥♥ ƸӜƷ ♥


♥ RECOMAND ACESTE ACATISTE DIN TOT SUFLETUL MEU.
SANT DE O FRUMUSETE DE NEDESCRIS, O BINECUVANTARE, VINDECARE, UN DAR DIVIN!!!

♥ ACATISTUL SFANTULUI DUH
http://www.youtube.com/watch?v=8Jogt0fAVJg

♥ ACATIST DE MULTUMIRE: - SLAVA LUI DUMNEZEU PENTRU TOATE

http://www.youtube.com/watch?v=jgVoJaXHvOI

♥ ACATISTUL SF ACOPERAMANT AL MAICII DOMNULUI

http://www.youtube.com/watch?v=H_-mUmZVm1Y

DOAMNE AJUTA LA TOATA LUMEA!

♥ ƸӜƷ ♥♥ ƸӜƷ ♥♥ ƸӜƷ ♥

RUGACIUNE DE MULTUMIRE
de Cretu Andreea

ACUM si AICI :

DOAMNE DUMNEZEULE, ITI DARUIESC TOATA IUBIREA MEA, TOATA ADORATIA MEA, TOATA PACEA SUFLETULUI MEU, TOATA RABDAREA MEA, TOATA BUCURIA MEA, TOATA FERICIREA MEA, TOATA LUMINA MEA, ITI DARUIESC TOT CE AM MAI FRUMOS IN MINE, ITI DARUIESC GRATIA SI BINECUVANTAREA, MARINDU-TE , PREABUNULE, SI ITI MULTUMESC DIN SUFLET PENTRU PERFECTIUNEA FIECAREI CLIPE A VIETII MELE.

DOAMNE DUMNEZEULE, ITI MULTUMESC DIN SUFLET ca-mi ierti toate greselile cele de voie si cele fara de voie, cele cu stiinta si fara de stiinta, cele cu neascultare.

MULTUMESC DIN SUFLET tuturor sufletelor cu trup si fara de trup pentru ca ma iarta pentru tot ce le-am gresit lor in viata asta sau altadata.

MULTUMESC DIN SUFLET tuturor Puterilor Ceresti pentru ca ma iarta pentru tot ce le-am gresit lor in viata asta sau altadata.

MULTUMESC DIN SUFLET tuturor oamenilor pentru ca ma iarta pentru tot ce le-am gresit lor in viata asta sau altadata.

MULTUMESC DIN SUFLET Bunului Dumnezeu ca ma ajuta sa fiu iertata de cei care nu pot sau nu vor ca sa ma ierte.

Iert toate sufletele cu trup si fara de trup care mi-au gresit in viata asta sau altadata .

MULTUMESC DIN SUFLET Bunului Dumnezeu ca ma ajuta sa ii iert pe cei pe care mi se pare greu sa ii pot ierta.

MULTUMESC DIN SUFLET Bunului Dumnezeu ca ma ajuta sa ma iert si pe mine insami pentru tot ce am gresit , sa ma iubesc, sa ma accept exact asa cum sunt.

MULTUMESC DIN SUFLET Bunului Dumnezeu PENTRU PACEA SUFLETULUI MEU, PENTRU ECHILIBRU SI STAREA DE GRATIE.

MULTUMESC DIN SUFLET Bunului Dumnezeu ca ma iarta pentru intreaga familie si neamul meu, pana la al saptelea neam inclusiv, cu vii si adormiti.

MULTUMESC DIN SUFLET Vietii , Vietuitoarelor, Plantelor si Animalelor,
Spiritelor Pamantului, ale Apei, Aerului, Focului, Lemnului, Metalelor si ale Ghetii , pentru ca imi acordati iertarea si iubirea voastra.

MULTUMESC Iubirii, Sufletului , Constiintei, Vointei, Gandirii, Memoriei, Credintei, Sexului, Banilor, pentru ca imi acordati iertarea si iubirea voastra.

MULTUMESC DIN SUFLET Pamantului care mi-a ingaduit sa ma nasc, pentru ca imi acorda iertarea si iubirea sa.

MULTUMESC DIN SUFLET Intregului Univers, pentru ca imi acorda iertarea si iubirea sa.

Amin !

♥ ♥ ♥

MULTUMESC, Doamne , ca am sustinerea perfecta din partea Sfintei Treimi, a Cerului , a Tuturor Sfintilor, a tuturor Cetelor de Ingeri, a tuturor Fiintelor , a Batranilor, a tuturor Maestrilor spirituali din tot ce-i creat de Dumnezeu, a tuturor sufletelor cu trup si fara de trup din Creatia divina , in tot ce intreprind mereu, in fiecare clipa,

MULTUMESC, Doamne , ca sufletul meu este inundat de iubirea si pacea divina, este extrem de fericit , sufletul imi rade in hohote, traiesc in recunostinta deplina fata de Divinitate,

MULTUMESC, Doamne , ca Sfanta Treime ma tine in brate in fiecare nanosecunda a vietii mele,

MULTUMESC, Doamne , ca primesc tot ce mi se cuvine prin drept divin in fiecare nanosecunda,

MULTUMESC, Doamne , ca Eu cred in iubire!
Eu cred in inocenta, cred in rasete cristaline, cred in suflete pereche, cred in dorinte. Indraznesc sa ma joc cu viata si s-o provoc. Cred in mine!

MULTUMESC, Doamne , ca Eu cred in viata.
Cred in frumusetea interioara, in oameni, cred in fericire., Iubesc cu toata fiinta mea intreaga lume, iubesc iubirea insasi.

MULTUMESC, Doamne , ca Ma bucur de viata , ma bucur de orice lucru marunt care-mi iese-n cale, sunt recunoscatoare ca traiesc.
MULTUMESC, Doamne , ca Experimentez sentimente, descopar, invat, zambesc.♥

MULTUMESC DOAMNE ca ma smeresti si ca ma iubesti
MULTUMESC DOAMNE ca pier toti spinii rautatii si geloziei din mine shi ca in locul rautatii si geloziei infloresc BLANDETEA shi BUNATATEA.
MULTUMESC DOAMNE ca te vad shi te recunosc in Toate shi in toti si in "dusmani " si ca ii iubesc acum si aici pe toti , pentru ca in toti este HRISTOS !

MULTUMESC, Doamne , ca primesc armate infinite de ingeri de lumina care ma ajuta sa-mi indeplinesc misiunea, oricare ar fi ea , oriunde ma aflu si cu Oricine ma aflu, sunt binecuvantata , iertata si miluita de Dumnezeu, sunt MANTUITA, de-acum si pururea si-n vecii vecilor, amin.

MULTUMESC, Doamne , ca Eu ma iubesc, ma iert, ma accept si ma onorez exact asa cum sunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu